אימוני זומבה – לגוף ולנשמה

זמן קריאה: 2 דקות
אימוני זומבה

זומבה היא תוכנית כושר המשלבת ריקוד ופעילות גופנית אירובית. הוא נוצר על ידי אלברטו "בטו" פרז ואלברטו פרלמן. אימון זומבה הוא דרך מהנה להיכנס לכושר, לרדת במשקל ולהעלות את רמות האנרגיה שלך. ישנם שיעורים רבים ושונים במכוני כושר, אולפנים, בתי ספר ובמרכזים קהילתיים ברחבי העולם.

מידע על התפתחות אימוני הזומבה

אלבט ואלברטו רצו ליצור סוג חדש של אימון שיהיה קל מספיק עבור אנשים מכל הגילאים להשתתף בו מבלי לעבור הכשרה מקיפה או ציוד.

זומבה היא תוכנית כושר ומסיבת ריקודים. בזומבה נעשה שימוש בלמעלה מ-200 מיליון אנשים ברחבי העולם, עם למעלה מ-100 מיליון משתתפים בכל שנה. זומבה היא צורת ריקוד אירובי המשתמשת בתנועות ריקוד אירוביות עם רצפי צעדים פשוטים כדי ליצור אימון. המוזיקה מורכבת משילוב מרגש של ביטים לטיניים ובינלאומיים, אותם מנגנים להקה חיה או DJ.

ניתן לעשות זומבה כפעילות גופנית אישית או קבוצתית, שיכולה להימשך עד שעתיים בהתאם לרמת העצימות שנבחרה על ידי המשתתף. זומבה היא תוכנית כושר לריקוד שנועדה להיות קלה מספיק עבור כולם. זו גם דרך מצוינת לשרוף קלוריות ולהכיר אנשים חדשים.

זומבה הפכה לאחת מתוכניות הכושר הפופולריות ביותר בעולם, עם למעלה מ-12 מיליון משתתפים ברחבי העולם ויותר מ-1,000 אולפני זומבה בלמעלה מ-100 מדינות. זומבה די פופולרי בקרב אנשים רבים שמחפשים דרך יעילה לרדת במשקל תוך כדי כיף ומפגש עם אנשים חדשים.

זומבה היא תכנית ריקוד-כושר המשלבת מוזיקה לטינית ובינלאומית עם תנועות ריקוד אירוביות. אימון זומבה הוא דרך יעילה לשרוף קלוריות ולהישאר בכושר, וזו הסיבה שהוא הפך לאחת מתוכניות הכושר הפופולריות ביותר בעולם. אימון זומבה עזר לאנשים מכל הגילאים, המינים ורמות הכושר לשפר את בריאותם ורווחתם.

למה ללכת לאימוני זומבה?

זומבה היא סוג של תוכנית כושר לריקוד המורכבת מתנועות אירוביות המבוצעות לצלילי מוזיקה באמצעות שלבים פשוטים. השם בא מצליל המוזיקה המושמעת במהלך השיעור, הנקראת זומבה. שיעורי זומבה מובלים בדרך כלל על ידי מדריך שמנחה את המשתתפים בשלבים בסיסיים, שילובים ושגרות.

האימון מתבצע בעיקר בשטח פתוח גדול ללא קירות או תקרות, כגון חדר מסיבה או חדר כושר.

זומבה תוארה כשיעור אירובי מבוסס ריקוד המיועד לכל הגילאים והיכולות. זוהי שגרת פעילות גופנית בהשראה לטינית עם דגש על ריקוד בניגוד לאירובי מסורתי, שלעתים קרובות כולל כושר או אימון משקולות.

זומבה משלבת מהלכים קלים למעקב המיועדים לכל גיל ורמת יכולת. השגרה מוגדרת למוזיקה חיה עם פקודות פשוטות כמו "רגל שמאל רגל ימין", "מעלה למעלה למטה למטה".

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצים לפרסם באתר?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!