האם כדאי לקנות נדל״ן למסחר או נדל״ן למגורים?

זמן קריאה: 2 דקות
נדל״ן למגורים

סביר יותר שנדל"ן מסחרי יהיה השקעה טובה לטווח הארוך, בעוד שנדל"ן למגורים נוטה יותר לספק סיפוק מיידי. נדלן מסחרי הוא בדרך כלל בניין או קבוצת מבנים המשמשים למטרות עסקיות. הוא כולל בנייני משרדים, מרכזי מסחר, נכסים תעשייתיים, מחסנים וקרקעות פנויות. ניתן לקנות ולמכור נדל"ן מסחרי באותו אופן כמו נדל"ן למגורים. נדל"ן למגורים נדל"ן למגורים מתייחס לסוג הנכס בו מתגוררים אנשים. הוא כולל בתים חד משפחתיים, בתים עירוניים ומתחמי דירות. ערכו של נדל"ן למגורים נוטה לתנודות על בסיס ביקוש והיצע בעוד שנכס מסחרי נוטה להיות בעל ערך קבוע לאורך זמן.

השאלה האם לקנות נדל"ן מסחרי או למגורים?

 שאלה נפוצה עבור אנשים רבים. נדל"ן מסחרי בדרך כלל יקר יותר מנדל"ן למגורים וייתכן שיהיה קשה למצוא את המיקום המתאים לעסק. כיום, נדל"ן מסחרי נחשב בדרך כלל להשקעה בטוחה יותר מנדל"ן למגורים. נדל"ן מסחרי הוא בדרך כלל פחות תנודתי, ולעתים קרובות יש לו החזר גבוה יותר על ההשקעה. זאת בשל העובדה שנכסים מסחריים נרכשים ונמכרים בדרך כלל באותו שוק עם מעט תנודות במחירים. נכסי מגורים, לעומת זאת, יכולים להשתנות מאוד בערכם בהתאם לגורמים כמו מיקום וביקוש מקומי.

נדל"ן מסחרי הוא השקעה טובה אם אתם מחפשים תשואה לטווח ארוך. נדל"ן למגורים מתאים יותר להשקעות לטווח קצר. לנדל"ן מסחרי מרווחי תפעול גבוהים יותר ושיעורי תשואה טובים יותר מנדל"ן למגורים. נדל"ן מסחרי בדרך כלל יקר יותר מנדל"ן למגורים. עם זאת, זה יכול להיות רווחי יותר אם אתה מצליח למצוא עסקה טובה. כאשר קונים נדל"ן מסחרי, יש לקחת בחשבון את עלות אחזקת הנכס ואת פוטנציאל הצמיחה. נכס למגורים יכול להיות זול יותר בטווח הארוך, אך קשה יותר למצוא עסקה טובה עבור נכס למגורים. ישנם יתרונות רבים ברכישת נדל"ן מסחרי על פני נדל"ן למגורים כגון: פוטנציאל להחזר על השקעה גבוה יותר (החזר על השקעה) היכולת להשכיר את השטח ולהרוויח ממנו כסף מבלי לדאוג לעלויות תחזוקה או לדיירים היכולת להצמיח את העסק שלך על ידי השקעה בנכסים מסחריים בעלי תקרות גבוהות ושטחים שיכולים להתרחב

ישנם גורמים רבים אשר נכנסים להחלטה אם לקנות נדל"ן מסחרי או למגורים. הגורם החשוב ביותר הוא כמות הכסף שיש לך. אם יש לכם הרבה כסף, כנראה שעדיף לקנות נכס מסחרי. אם אין לך הרבה כסף, אולי כדאי יותר לקנות נכס למגורים.

כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את סוג העסק בו תעסוק ומה המטרות שלך עבור הנכס. לדוגמה, אם המטרה שלך היא להחזיק ולתפעל מסעדה, אז רכישת נדל"ן מסחרי תהיה טובה יותר מאשר רכישת נדל"ן למגורים כי תהיה תנועה רבה באזור.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצים לפרסם באתר?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!