הכל על בטיחות ברכב

זמן קריאה: < 1 דקה
רכב

אנשים רבים מבלים חלק גדול מהיום שלהם בנסיעות, בין אם זה לשים את הילדים במסגרות, לנסוע לבקר חברים או הנסיעה היומיומית למקום העבודה ובחזרה לבית. עם התפתחות הטכנולוגיה ישנם הרבה אמצעי בטיחות שנועדו לסייע לנו במקרי חירום, אך חשוב שנזכור את האחריות האישית שיש לכל נהג מבחינת הבטיחות.

שמרו על תנאי הדרך

יש לשים לב לתנאי מזג האוויר, לסוג הדרך בה אתם נוסעים ולשמור על מהירות הנסיעה בהתאם לתנאי הדרך בין אם מדובר בנסיעה דרך עירונית או מהירה לפי התמרורים.

נעילת דלתות

בעת נסיעה עם ילדים,  חשוב לשמור על אמצעי הבטיחות של מנגנון הנעילה של הדלתות האחוריות ובכך למנוע את האופציה של פתיחת הדלתות בזמן הנסיעה ולהבטיח את בטיחות הילדים.

מושבי בטיחות לילדים

יש להקפיד על מושבי בטיחות מתאימים לפי גיל הילדים,ועל רתימת הילד במושב המתאים לפי הגובה והמשקל שלו. חשוב לשים לב כי גב הילד מופנה לחזית הרכב כנגד כיוון הנסיעה עד גיל שנתיים. יש לוודא כי ביצעתם ביטול כרית אוויר ברכב על מנת לשמור על בטיחותו.

נעילת חלונות

מנגנון הנעילה של החלונות ברכב יאפשר לכם לנהוג בצורה רגועה מבלי להסתכל בכל רגע במראה האחורית כדי לבדוק אם הילד מתעסק בפתיחת החלון ומסתכן ותוכלו לפתוח להם בצורה מפוקחת ובטוחה.

בדיקת תקינות הצמיגים

הקפידו לבדוק בכל שבועיים את לחץ האוויר ואת תקינות הצמיגים, ולוודא כי אין לו סימני שחיקה או חתכים שיכולים להיות פוטנציאל לפנצ'ר, אחרי הכל הצמיגים הם אלה שתומכים במשקל הרכב ובולמים את זעזועי הדרך.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצים לפרסם באתר?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!