חופשה משפחתית בברצלונה

זמן קריאה: 2 דקות
טיול בברצלונה

העיר ברצלונה מקום מושלם לחופשה משפחתית. מקום עשיר בתרבויות, יש אוכל מדהים ויש הרבה דברים לעשות לכל הגילאים. ברצלונה היא אחת הערים המתויירות ביותר באירופה. בין אם אתם מחפשים היסטוריה, חופים, תרבות או סתם רוצים לאכול אוכל טעים, בברצלונה יש הכל! ברצלונה היא מקום נהדר ללכת אליו עם המשפחה שלך, כי יש משהו לכולם וזה לא רחוק מדי מהבית. יש המון פעילויות לשעשע גם את הילדים. דבר אחד שהופך את ברצלונה ליעד כה נהדר הוא שיש כל כך הרבה שכונות שונות בתוך העיר עצמה, כלומר אתה יכול לבחור את מה שהכי מתאים לטעם שלך. תוכלו לבחור בין שכונות כמו: הרובע הגותי (שיש בו שפע של ארכיטקטורה מימי הביניים), אל בורן (שכונה אופנתית עם המון גלריות לאמנות) או לאס רמבלאס (אזור שוקק חיים עם אמני רחוב וחנויות). למידע נוסף היכנסו למדריך של סקייסקנר.

קצת על ברצלונה 

המילה ברצלונה היא שם פרטי לעיר הספרדית, השוכנת באזור הצפון מזרחי של ספרד. זוהי בירת קטלוניה והעיר הגדולה בה. יש בה 1.6 מיליון תושבים, מה שהופך אותה לעיר השנייה בגודלה בספרד אחרי מדריד. ברצלונה הייתה אחת הערים החשובות באירופה מאז ימי הביניים, אז הפכה למרכז כלכלי ולמרכז סחר עם חלקים אחרים באירופה. כתוצאה מכך, התרבות של ברצלונה מגוונת וכוללת מוזיאונים רבים, גלריות אמנות, מסעדות וחנויות הפונות לתיירים מכל העולם. במהלך החופשה המשפחתית שלכם בברצלונה כדאי לבקר בכמה מהמקומות הבאים: קתדרלת סגרדה פמיליה (יצירת המופת של גאודי), לאס רמבלאס (מדרחוב המפורסם) או פאלאו דה לה מוזיקה קטלנה (אולם קונצרטים).

יש הרבה דברים לחקור בברצלונה. תוכלו לבקר בסגרדה פמיליה, לטייל בשדרות לאס רמבלאס וליהנות מהחוף בברצלונטה. חופשה משפחתית בברצלונה היא הדרך המושלמת לחקור את העיר והתרבות. העיר מציעה מגוון פעילויות למשפחות, החל מסיורים וסיורים במוזיאונים ועד לארוחת ערב ספרדית מסורתית. הסגרדה פמיליה היא אחד המבנים האייקוניים ביותר בברצלונה, לא רק בגלל הארכיטקטורה המדהימה שלו אלא גם בגלל שהוא עדיין בבנייה. בניין דמוי קתדרלה זה תוכנן על ידי אנטוני גאודי וזו אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בברצלונה.

כמה דברים לעשות בברצלונה

אם אתם מחפשים משהו יותר אינטראקטיבי, אתם יכולים לקחת טרמפ על ה-Teleferic de Montjuic או לתפוס מופע ב-L'Auditori del Parc de la Ciutadella. למי שמתעניין בהיסטוריה, מוזיאון ההיסטוריה של קטלוניה מציע מבט מלא תובנה על ההיסטוריה של קטלוניה עם האוסף שלו של למעלה מ-3 מיליון יצירות המתפרשות מהתקופה הפרהיסטורית ועד היום. יש גם הרבה מה לעשות העיר ברצלונה היא יעד תיירותי פופולרי שמושך אליו אנשים מכל העולם. הנה כמה דברים לעשות בברצלונה עם המשפחה שלך, לעוד מידע היכנסו עכשיו לבלוג הטיולים.

  • צאו לסיור רגלי ברובע הגותי
  • בקרו בסגרדה פמיליה וראו את יצירת המופת של גאודי מקרוב
  • צאו לשיט בסירה בקנאלטס ותיהנו מנופים של מונז'ואיק ופורט וול
  • אכלו ארוחת צהריים ב-Els Quatre Gats, שהיה ידוע בעבר כמקום האוכל האהוב על פיקאסו
  • קבלו קצת תרבות ב-La Pedrera, Casa Batllo, La Sagrada Familia או Park Guell

לסיכום, ברצלונה היא עיר בספרד. יש בה כ-1.6 מיליון תושבים. העיר ידועה בארכיטקטורה, בתרבות ובחיים התוססים שלה. ברצלונה היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים באירופה ומושכת אליה מיליוני מבקרים מדי שנה מכל רחבי העולם. לעיר יש הרבה מה להציע לתיירים, עם מוזיאונים, פארקים, חופים, מרכזי קניות ועוד הרבה אטרקציות.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצים לפרסם באתר?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!