טיפים לגידול כלבי פומרניין

זמן קריאה: 2 דקות
כלבי פומרניין

פומרניאן הוא גזע קטן של כלבים שמקורו בגרמניה. זהו כלב מסוג שפיץ בעל גוף מוארך וראש מעוגל עם שני שפמים ארוכים. לפומרנים יש פרווה כפולה, אחת גסה והשנייה רכה. הם ידועים בפרווה הקצרה, המבריקה והצפופה שלהם, שמגיעה בצבעים שונים כולל שחור, לבן, חום, שמנת, אדום או כחול-אפור. גידול כלב פומרניאן אינו משימה קלה. זה דורש הרבה זמן ומאמץ כדי להכשיר אותם, אבל בסופו של דבר, יהיה לך בן נאמן נאמן לארח לך חברה.

כלבי פומרניאן הם מאוד חכמים, מלאי חיבה ונאמנים. הם גם ידועים באינטליגנציה ובסקרנות שלהם. אם אתה רוצה לגדל אחד, וודא שאתה לוקח את הזמן שלך כדי לאמן אותם כראוי כדי שהם יוכלו להיות מאושרים ובריאים בטווח הארוך.

הנה כמה טיפים לגידול כלבי פומרניאן:

– ודא שהבית שלך תמיד נקי ונקי מכל סוג של עומס כדי שלא ירגישו לחוצים או לא נוחים.

– ודא שלכלב שלך יש מספיק פעילות גופנית כדי שלא ישתעמם או ידאג.

– אמנו אותם עם חיזוקים חיוביים כדי שירגישו טוב עם עצמם.

כלבי פומרניאן הם אינטליגנטיים, פעילים וחברתיים. הם מסוגלים מאוד ללמוד טריקים ופקודות. עם זאת, אם אתה רק מתחיל עם גידול הגור שלך, זה יכול להיות קשה לדעת מה לעשות, טיפוח הפומרניין חשוב מאוד בגזע זה.. מאמר זה יספק לך כמה עצות מועילות לגידול כלב פומרניאן שלך!

טיפים טובים לגידול כלבי פומרניאן

ודא שיש להם הרבה צעצועים לשחק איתם! אם אין להם מספיק צעצועים, הם ישתעממו ולא ירצו לשחק. ודא שיש סוגים שונים של צעצועים זמינים כדי שלא ישתעממו בקלות. אל תיתן להם יותר מדי אוכל או פינוקים! הם זקוקים לתזונה בריאה הכוללת את כל אבות המזון שהגוף שלהם צריך כדי לגדול כראוי. יותר מדי מזון או פינוקים עלולים להוביל לבעיות בריאותיות בשלב מאוחר יותר בחיים. כלבי פומרניאן הם קטנים, רכים ושובבים. לעתים קרובות הם נשמרים כחיית מחמד על ידי אנשים שאוהבים אותם מאוד. עם זאת, גידולם אינו משימה קלה.

הנה כמה טיפים שיעזרו לך לגדל את גור הפומרניאן שלך:

– האכילו את כלב הפומרניאן שלכם במזון איכותי כמו רויאל קנין והקפידו על פעילות גופנית רבה מדי יום.

– שמור את ארגז החול נקי ורענן בכל עת כדי למנוע בעיות בריאותיות בעתיד.

– וודא שאתה מפגיש את הפומרניאן שלך עם כלבים או ילדים אחרים כשהם צעירים כדי שהם יגדלו בריאים ומאושרים.

כלבי פומרניאן טועים לעתים קרובות שהם היפואלרגנים מכיוון שיש להם פרווה קצרה וחלקה. עם זאת, גזע זה ידוע כדי קשה לשמור על ניקיון ודורש אמבטיות תכופות. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשמגדלים כלב פומרניאן. הדבר החשוב ביותר הוא להיות בטוח שיש לך את הטמפרמנט המתאים לגזע. פומרניאנים אינם מומלצים ככלב ראשון בבית מכיוון שהם יכולים להיות די מאתגרים והם דורשים תשומת לב רבה. הם זקוקים להרבה פעילות גופנית ואוהבים להיות עם בעליהם. 

מאמר זה נכתב בשיתוף עם חברת פומרניין ישראל >> https://pomeranian-israel.co.il/

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצים לפרסם באתר?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!