מה חשוב לקחת לקמפינג עם תינוקות?

זמן קריאה: 2 דקות
קמפיינג

צ'ק ליסט לקמפינג; הנה כל הציוד שתצטרכו לקחת אתכם כאשר תצאו לקמפינג עם תינוקות – קראו כאן. 

עונת החגים לא רק בפתח אלא כבר ממש בשיאה, וכולם מחפשים מקומות לטייל בהם יחד עם המשפחה, מה שנקרא חופשת חג כהלכתה. אבל, לפני שאתם מניעים את הרכב ויוצאים לטייל ברחבי הארץ, אנחנו ממליצים לעבור על הצ'ק ליסט הבא שהכנו לכם, אשר כולל מדריך עם רשימה של דברים שאסור לשכוח בקמפינג ולינת שטח עם תינוקות. נתחיל עם דגשי הבייסיק:

  • חניונים מוסדרים: שימו לב, שישנם חניונים אשר מוגדרים בתור חניוני קמפינג מוסדרים. אתם לא יכולים להחליט ללון בכל שטח שתרצו ללון בו, מכיוון שאם פקחים יעברו באזור אתם בד"כ תקבלו דו"ח. אם הפקח מספיק נחמד, ייתכן שהוא פשוט יבקש ממכם לעבור למיקום מוסדר ולא ייתן לכם קנס. 
  • ציוד לינה: קחו אתכם שמיכות מספיק מחממות או אווריריות (תלוי בעונה), כמו גם כריות נוחות ושקי שינה. אם אתם מתכננים לינה באוהל, אלו פריטי חובה בכל קמפינג, אחרת, אתם עשויים למצוא את עצמכם מתהפכים במשך כל הלילה בגלל חוסר נוחות. 

צ'ק ליסט לקמפינג עם תינוקות

  • מזון – חשוב לקחת מספיק אוכל כדי שיספיק לכמות הימים והלילות, אבל אל תשכחו לקחת גם נשנושים, כי בסופו של דבר, זה האוכל הכי זמין כשאתם בשטח. באופן כללי, כדאי לקחת אתכם מאכלים אשר מתפרקים לאט בגוף כמו בשר ודגים או פסטות, מה שניתן לבשל על הגזייה בערב מחוץ לאוהל. 
  • מנשא לתינוק – מה יותר חשוב מאשר מנשא לתינוק? כשיש לכם מנשא נוח, העולם לרגליכם והרבה יותר נוח להתנייד, לעשות סידורים בשטח, אולי בכלל לשטוף כלים בכנרת. מנגד, כשאין לכם מנשא לתינוק, הניוד הרבה יותר מסורבל ואתם תצטרכו להחזיק בידיכם את התינוק במשך כל היום. 
  • הגנה מהשמש – קרם הגנה וכובעים הם ה-א' ב' של יציאה לקמפינג עם תינוקות, כי בכל זאת אנחנו מתעסקים כאן עם השמש הארץ ישראלית הקופחת שלנו. ההמלצה היא לקחת קרם הגנה במספר גבוה, אבל שימו לב שניתן להשתמש בקרם על תינוקות (חשוב לוודא שאינו מכיל כימיקלים מסוכנים).
  • דוחה יתושים – בין אם אתם יוצאים לכנרת, לשפת הירדן או סתם ככה לאחד מיערות ישראל, זכרו תמיד לקחת אתכם דוחה יתושים בתיק. אין משהו יותר מרגיז ומגרד מאשר מתקפת יתושים לילית, במיוחד אם אתם מתכננים ללון בצמוד למים עומדים או מים זורמים (נחלים או אגמים). 
  • טיולון – טיולון לתינוקות הוא כנראה אחד מאותם פריטי חובה, שבקלות אפשר לפספס או לשכוח ממנו. טיולונים הם בעצם עגלות תינוקות קלים ומתקפלים, שנוח מאוד לטייל איתם מחוץ לבית והם מציעים אחסון קל ומהיר. 
  • חיתולים – חוץ מחיתולים, כמובן שחשוב להביא אתכם גם משטח החתלה על מנת לשמור על הסטריליות בזמן החלפת החיתול. 
  • אש – גפרורים ואמצעי להדלקת אש הם הכרחיים בכל טיול קמפינג, אבל אפשר גם להביא אתכם מצת או אפילו 2 מצתים. 
  • עזרה ראשונה – מאחר שאתם עתידים ללון בשטח, חשוב שיהיו לכם את כל פריטי העזרה הראשונה הבסיסיים, כולל תחבושות ופלסטרים. עבור ההורים, מומלץ להכניס לערכה גם כדורי אקמול, כדורים נגד כאבי בטן וכולי. 
  • כלי רחצה – היגיינה צריכה להיות בראש סדר העדיפויות תמיד, אבל במהלך טיול קמפינג אפר קצת להרפות ולהרשות לעצמכם להיות פחות סטריליים. עם זאת, כן חשוב לשמור על היגיינה בסיסית, אז זכרו להביא אתכם את הציוד החשוב לכם בהקשר הזה.

לסיכום, קמפינג יכול להיות אחלה רעיון אם אתם חובבי שטח, אבל כדי שהוא יעבור בצורה תקינה עם תינוקות, חשוב להצטייד בציוד הנכון ובפריטי החובה שציינו כאן. בפעם הבאה שאתם אורזים לקראת חופשה בשטח, תעברו על הצ'ק ליסט הנ"ל, סמנו V על כל מה שחשוב לכם בו ותעשו חיים.  

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצים לפרסם באתר?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!