מה צריך ללמוד בשביל להשתלב בהייטק?

זמן קריאה: 2 דקות
לימודים להייטק

הייטק הוא הנורמלי החדש. זה נמצא בכל מקום וזה משנה את חיינו. כדי להשתלב בהייטק צריך ללמוד את יסודות הקידוד ואיך לפתח אפליקציה או אתר אינטרנט. צריך גם להכיר את היסודות של מדעי הנתונים, למידת מכונה ובינה מלאכותית. אתה צריך ללמוד איך לקוד, אבל אתה יכול גם ללמוד שפות תכנות ומסגרות שונות. כדאי גם ללמוד כיצד להשתמש בכלים הנכונים כגון למידת מכונה, מדעי נתונים ובינה מלאכותית. מערך הכישורים של ההייטק משתנה ללא הרף. תזדקק לשילוב של כישורים טכניים, יצירתיות וחדשנות. ההיי-טק הוא תעשייה המשתנה ללא הרף הדורשת מערכי כישורים חדשים. ישנן משרות רבות בתעשיית ההייטק הדורשות ידע בתכנות, מדעי המחשב, רובוטיקה ושאר תחומי STEM. עם זאת, יש כמה מיומנויות שכל אחד יכול ללמוד כדי להקל על ההשתלבות בתחום ההייטק.

להלן שלוש מערכי מיומנויות שכדאי לשקול ללמוד אם ברצונך לעבוד בתעשיית ההייטק:

1) תכנות: אם יש לך רקע ב-IT או הנדסה ואתה רוצה לעבור לתפקיד עם יותר הזדמנויות תכנות, זו מיומנות טובה עבורך.

2) מדעי המחשב: זה יעזור בכל סוג של עבודת תכנות אבל גם עוזר בפיתוח תוכנה ומדעי נתונים.

3) רובוטיקה: זה נותן לך יתרון בכל הקשור לתפקידי הנדסת רובוטיקה ועבודות ייצור.

להלן המיומנויות שאתה צריך ללמוד לפני השתלבות בהייטק

1. שפות תכנות: Python, JavaScript, C++, Java

2. מדעי הנתונים: R, Python, SAS

3. למידת מכונה: TensorFlow

4. למידה עמוקה: Keras ו- PyTorch

ככל שהעולם נעשה יותר מיומן בטכנולוגיה, מי שעדיין לא מכיר את הטרנדים והטכנולוגיות החדשות יתקשה לעמוד בקצב. אלה שנמצאים בסביבה זמן מה יכולים להיות בעמדת נחיתות מכיוון שהם אולי לא יודעים אילו מערכי כישורים נדרשים עבור תחומי ההייטק. למידע נוסף היכנסו לאתר שלנו >> https://limmudjerusalem.org.il/

מאמר זה ילמד אותך על מערכי הכישורים שאתה צריך ללמוד כדי להשתלב בהייטק

הייטק הוא הנורמלי החדש. זה הפך לחלק מחיי היומיום שלנו. אבל יותר ויותר אנשים לא מכירים איך לעבוד בתעשיות היי-טק. לא קל להשתלב בהייטק, אתה צריך ללמוד הרבה דברים וזה יכול להיות די מכריע. אבל אל דאגה, במאמר זה יש רשימה של מיומנויות שכדאי להכיר אם ברצונך לעבוד בהייטק.

1) שפות תכנות: אם אתה רוצה לעבוד בתכנות או בפיתוח תוכנה, חשוב לדעת שפת תכנות כמו Python או Java. זה יעזור לך לכתוב קוד משלך ולתרום תכונות חדשות לפרויקט.

2) מדעי נתונים: אתה צריך כישורי מדעי נתונים אם אתה רוצה לעבוד בניתוח שיווק או בניתוח חזוי. זה גם יעזור לך להבין כיצד ניתן להשתמש בנתונים לקבלת החלטות ואיזה סוג נתונים ניתן לאסוף ממקורות שונים כמו מדיה חברתית, מסדי נתונים של לקוחות וכו'.

3) מדעי המחשב: אם אתם מחפשים תפקיד התחלתי במדעי המחשב, הכרת אלגוריתמים בסיסיים חשובה כמו גם לדעת איך המחשב עובד ברמה נמוכה. זה יעזור עם

זו שאלה לא קלה לתשובה כי היא שונה אצל כל אחד. עם זאת, יש כמה מיומנויות מפתח שאתה צריך ללמוד כדי להשתלב בעולם ההייטק. מיומנויות אלו כוללות:

* תכנות – זוהי המיומנות החשובה ביותר שאתה צריך ללמוד אם אתה רוצה לעבוד בתעשיית ההייטק. זה יעזור לך ליצור תוכנות ואפליקציות למגוון פלטפורמות, כולל מכשירים ניידים ורשתות מדיה חברתית.

* עיצוב – אם אתה רוצה לעבוד כמעצב, אז זו המיומנות המרכזית שלך. תוטל על יצירת עיצובים שונים למוצרים, אתרי אינטרנט, פרסומות וכו'.

* מדעי הנתונים – תחום מדעי הנתונים הפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות מכיוון שהוא משלב בין בינה עסקית למתמטיקה וסטטיסטיקה. זה עוזר לחברות לקבל החלטות טובות יותר על ידי ניתוח מגמות ודפוסים במערכי נתונים.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצים לפרסם באתר?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!