מידע חשוב על בחירת פתרונות הצללה

זמן קריאה: 2 דקות
פרגולה

כשאתם בוחרים פתרונות הצללה, הכי מומלץ לעשות זאת בחנות ייעודית ולא במקום מכירת מוצרי בית ככל-בו. במקום שכזה, המידע על היבוא מוגבל, זאת לעומת חנות פתרונות הצללה שמספקת לכם מידע שירותי מלא בכל עת שתבקשו. כשאתם רוכשים פתרונות הצללה בחנות ייעודית אתם יכולים למצוא מגוון רחב של רכיבים בכל הרמות והייעודים.

פתרונות הצללה מתכתיים

פתרונות הצללה אלו מיועדים או כפתרונות קבע או כפתרונות זמניים לקיפול. ישנם פתרונות שעשויים אך ורק מתכת, כמו פרגולות אלומיניום לחצר, וישנם התקנים שמשלבים מתכת עם חומרים אחרים, כמו למשל סגירות חורף המשלבות מתכת עם זכוכית וסוככים המשלבים מתכת עם בד. מומלץ לבדוק שהמתכת אלחלד ועומדת בתקנים מערביים מחמירים לפני שרוכשים.

פתרונות הצללה בד

פתרונות אלו מיועדים לכל מי שמעוניין להגן על השטח שלו מבלי להידרש לאישורי בנייה בירוקרטיים מהעירייה או מהמועצה המקומית. הידוע והמרכזי שבהם הוא סוכך הזרועות אל ניתן להתקין גם מרקיזה עבור חלונות יותק קטנים. למעט הגודל, ישנו גם הבדל צורני ופונקציונאלי: בעוד אשר סוכך הוא אביזר גדול שניתן לקפל או לפרוס, מרקיזה היא סוכך קטן שמאפשר את גלגול היריעה. היא עגולה ומאפשרת את הפיכתה לגליל באמצעות רולר ייעודי. בנוסף, המרקיזה מתמחה בהגנה משמש ישירה ולכן מצטיינת במיוחד עבור חלונות שצופים עליה ישירות.

פתרונות הצללה זכוכית

פתרון ההצללה המפורסם ביותר מזכוכית הוא סגירת החורף, אשר אם מגיעה באופן חד ממדי היא נקראת סגירת מרפסת. ההבדל ביניהם הוא שסגירת מרפסת מכסה חד ממדית את אחד הפתחים בבית כמו חלון, וסגירת מרפסת מכסה את כלח עברי החצר ולמעשה הופכת אותה לחדר נוסף. ניתן לבנות סגירת חורף על כל שטח החצר או חלקה, לבחירתכם.

פתרונות הצללה מיוחדים

כיסוי לסגירות חורף ומרפסת – כיסוי זה נקרא מסך והוא המקביל של וילון גלילה שמתפרס על פני חלונות זכוכית קטנים. וילון גלילה זה הרבה יותר גדול אך מתפרס על פני אותו רולר בדיוק, ובאותה טכניקה בדיוק: גלגול עילי לפתיחה ושחרור כלפי מטה לסגירת החלון.

סוכך הגנה משמש ישירה – סוכך זרועות עם יריעה אנכית קדמית שניתן לשים בחנות בקרן רחוב. עם סוכך זה ניתן לבצע גם פעולה שיווקית על ידי הטבעת הלוגו או שם העסק בקו הקדמי, על גבי יריעה זו. 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצים לפרסם באתר?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!