סוגי דלתות לעיצוב הבית

זמן קריאה: 2 דקות
דלת לעיצוב הבית

דלתות הן הדבר הראשון שאנו רואים כשנכנסים לחדר או לבית. הם גם הדבר האחרון שאנו רואים כשעוזבים את אותו מתחם. יש להם השפעה משמעותית על עיצוב הבית שלכם וניתן להשתמש בהם כדי ליצור תחושת פרטיות. ישנם סוגים רבים של דלתות בהן תוכלו להשתמש בביתכם: דלתות הזזה, דלתות דו-קיפולות, דלתות כיס, דלתות צירים, דלתות קו אפס ועוד. לכל סוג דלת יתרונות וחסרונות משלו ולכן חשוב לחשוב מה אתם רוצים לפני שמחליטים על סוג דלת.

דלתות הזזה: דלתות הזזה מציעות דרך קלה להעביר רהיטים גדולים לחדרים ומחוצה להם בקלות. זה גם נהדר עבור חדרים עם שטח מוגבל מכיוון שדלתות הזזה אינן תופסות שטח רצפה. החסרון? דלתות הזזה לרוב חסרות עיצוב מכיוון שהן כל כך אחידות בעיצובן.

דלתות דו-קיפול: דלתות דו-קיפול מציעות גמישות הם מחברים בין חללים, והם מספקים הגנה לבית. חשוב לבחור את סוג הדלת המתאים לצרכים ולסגנון שלכם.

דלתות קו אפס: דלתות אלו הם דלתות חדישות יחסית, עם מתאימות לעיצוב בית מודני וחדשני, דלתות קו אפס הם דלתות שלא נראות לעיין ומשתלבות בקו אחיד עם קירות הבית. 

ישנם סוגים רבים ושונים של דלתות הזמינים בשוק כיום, אך הנה כמה מהפופולריים שבהם:

– דלתות הזזה

– דלתות צרפתיות

-דלתות קו אפס

– דלתות דו-קיפול

– דלתות ארון

ישנן דלתות רבות לעיצוב הבית שתוכלו לבחור מהן. סוגי הדלתות הפופולריים ביותר הם דלתות הזזה, דו-קיפול דלתות קו אפס ודלתות צירים. דלתות הזזה מציעות הרבה מקום מכיוון שהן נעות פנימה או החוצה. הם גם לא צריכים שום מקום מיוחד כדי להתקין. דלתות קו אפס הן מסורתיות יותר והן נראות כמו דלת ומשולבת עם קיר ביחד. הם תופסים פחות מקום מאשר דלתות הזזה, אבל הם דורשים יותר מקום להתקין. דלתות צירים הן סוג הדלת הנפוץ ביותר בעולם והן נראות כמו דלת רגילה הנפתחת ונסגרת על צירים. ישנם סוגים רבים ושונים של דלתות לעיצוב הבית. לכולם יש יתרונות משלהם, אבל לא אחד טוב מהשני.

סוג הדלת הנפוץ ביותר הוא דלת הזזה. דלת מסוג זה טובה לבתים שנמצאים בחלל צר וצריכים לחסוך כמה שיותר מקום. דלתות הזזה טובות גם לבתים בעלי תקרות גבוהות מכיוון שניתן לגרום להן להיראות מאוד מלוטש ומודרני במינימום מאמץ.

 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצים לפרסם באתר?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!