קורס ריינו בישראל

זמן קריאה: 2 דקות
צורפות

ריינו היא תוכנת עיצוב תכשיטים תעשייתית עטורת פרסים היכולה לשמש לעיצוב תכשיטים, מכוניות או כל דבר אחר. התוכנה זמינה לשימוש ב-Windows, Mac OS ו-Linux. היא קיימת מאז 1998 והתפתחה במהלך השנים וכוללת תכונות רבות. ניתן להשתמש בה כדי ליצור צורות עם עקומות ומשטחים שונים, כמו גם ליצור  צורות גיאומטריות מורכבות צעד אחר צעד חברת ריינו גם השיקה לאחרונה מוצר חדש בשם Rhino Gold אשר נועד לעזור למשתמשים ליצור עיצובי תכשיטים בזהב.

תוכנת Rhino קיימת כבר יותר מ-20 שנה והיא הספקית המובילה בעולם של תוכנות מידול, סימולציה וניתוח. ריינו משמשת למגוון רחב של תעשיות כולל אדריכלות, רכב, בנייה, הנדסה, ייצור, צבא, תעופה וחלל.

קורס ריינו הוא התמקצעות מעולה לצורפים שרוצים להתקדם ולהרחיב את הידע והיכולות שלהם בעולם הצורפות, ואפילו כאלה שרוצים להתחיל ולעבוד במקומות שונים לייצור תכשיטים או סטודיו של מעצבי תכשיטים מוכרים בארץ או בעולם.

קורס ריינו בבית ספר לצורפות של יניב שפירא

צורפות קיימת למעלה מ-6000 שנה, צורפים היו באופן מסורתי אומנים מיומנים ביותר, לרוב מרקע משפחתי של צורפות. עם ההתקדמות הטכנולוגית במאה האחרונה, התחום התגוון וכלל תכשיטים ועבודות מתכת אחרות.

זהב הוא המתכת הגמישה והרקיעה ביותר, ניתן למשוך אותו לחוטים עדינים מאוד, להכות אותו ליריעות דקות או ליצוק למגוון צורות. נקודת ההתכה של זהב היא 1564 מעלות צלזיוס (2700 מעלות צלזיוס), זהב טבעי הוא בדרך כלל כ-19.3% משקל זהב טהור.

יניב שפירא, צורף ומעצב תכשיטים מזה 20 שנה, בבעלותו סטודיו ברחוב אילת בתל אביב, במשך השנים יניב שפירא רכש וצבר ידע נרחב בעולם העיצוב והייצור של תכשיטים, תוך התמחות מעמיקה בטכניקות מגוונות ובעזרת הכרת סגנונות העיצוב השונים, יניב שפירא מתמחה בייצור ובעיצוב טבעות ותכשיטים בעיצוב אישי ,לפי רצונם וחלומותיהם של לקוחותיו.

עיצוב תכשיטים בישראל

עיצוב תכשיטים בישראל הוא מסורת ותיקה מאוד. התכשיטים הראשונים נוצרו בימי קדם, והם היו עשויים ממתכות ואבנים. ענף התכשיטים בישראל הוא אחד הענפים החשובים ביותר בעלי השפעה משמעותית על הכלכלה, עם מחזור שנתי של 1.5 מיליארד דולר. מעצבי תכשיטים עוברים הכשרה בבתי ספר כמו בית הספר לצורפות של יניב שפירא, בצלאל, המכללה להנדסה ועיצוב שנקר או בית הספר לטכנולוגיות אופנה של אוניברסיטת תל אביב.

עיבוד מתכת הובא לארץ עוד בימי קדם ותכשיטים נוצרו מחוטי זהב וכסף. התכשיטנים הראשונים היו מיומנים מאוד במלאכתם; הם יצרו שרשראות משוכללות, טבעות, צמידים ושרשראות קרסול כדי לקשט את עצמם כמו גם בתור משפחותיהם. תעשיית התכשיטים המודרנית בישראל החלה בסוף המאה ה-19 כאשר שענים וצורפים החלו ליצור פריטי תכשיטים רבים בעבודת יד. בתחילת המאה ה-20 כבר הייתה זו מלאכה פופולרית בישראל והוקמו חברות תכשיטים.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצים לפרסם באתר?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!