5 הדברים שחייב לעשות באושואיה

זמן קריאה: 2 דקות
ארגנטינה

לבקר באושואיה: מה הם הדברים הטובים ביותר לעשות ולראות בעיר בסוף העולם? אנו חושפים את 5 פריטי החובה שלנו!

עיר של 60,000 תושבים הממוקמת בדרום ארגנטינה, אושואיה מעוררת השראה למטיילים מכל העולם בשל הגיאוגרפיה המיוחדת שלה: היא העיר האחרונה לפני סוף העולם! ואכן, זוהי העיר הדרומית ביותר של יבשת אמריקה, ואפילו של כדור הארץ כולו. צעד אחרון לפני היבשת הלבנה, אושואיה מושכת אלפי מטיילים מדי שנה המעוניינים לצאת לאנטארקטיקה. מכאן יוצאות כל ההפלגות ליבשת בתולית זו.

ביקור באושואיה הוא גם הזדמנות לצאת לטיולים נפלאים. הדרום הרחוק של ארגנטינה הוא בטוח, טיול שממנו לא חוזרים ללא שינוי פנימי מהחוויה. עם זאת, אנו מצפים בהכרח לשטחים פתוחים רחבים ולרחובות נטושים באזור זה הרחוק כל כך משאר העולם. אבל החוויה שונה בתכלית: אושואיה היא גם עיר מאוד מתויירת שבה יש הרבה פעילויות וטיולים ויוקר המחיה גבוה מאוד. זה עשוי להיראות מאכזב עבור חלקם, לאחר ימים של בילוי בחיק הטבע בפטגוניה. אבל ברגע שהזהירו אותנו, אנחנו יכולים לצאת לטיולים בלתי נשכחים ולשים את האכזבות בצד.

כל המטיילים כנראה חולמים על ארצות לא בתוליות ועל סוף העולם, ואם אתה שם זה בהחלט שגם אתה. האם אתה רוצה לדעת מה לעשות באושואיה כדי לא לפספס שום דבר מהאזור יוצא הדופן הזה? הנה הבחירה שלנו מתוך 6 הדברים החיוניים שאסור לפספס!

טיול בטיירה דל פואגו

כשאנחנו שואלים מה לעשות באושואיה, הביקור בפארק הלאומי טיירה דל פואגו חוזר שוב ושוב. הוא גובל בתעלת ביגל במרחק של כמה קילומטרים ממרכז העיר ומשתרע על פני 650 קמ"ר, שרבים מהם אינם נגישים למבקרים לצורך הגנה. הפארק הלאומי טיירה דל פואגו מציע טיולים שונים, שרובם נגישים בקלות. המיתולוגי ביותר הוא ללא ספק זה של שביל החוף שמוביל לסוף הדרך הפאן-אמריקאית. מסלול זה יאפשר לכם ליהנות מנוף נפלא של ערוץ ביגל והפסגות המושלגות בקושי קל.

לאחר טרק של כמה שעות אפשר גם לרדת בנהר לאפטיה בקאנו, הזדמנות לגלות את האתר מזווית אחרת. ניתן גם לחנות באתר כדי לחקור את הפארק במשך מספר ימים. כדי לגשת אליו, תצטרך לשלם דמי כניסה של כ-20 אירו. וכדי להפוך את הביקור הזה לעוד יותר יוצא דופן, למה שלא תיסעו לטירה דל פואגו עם רכבת סוף העולם?

גלה את לגונה אזמרלדה

ביקור באושואיה מבלי לעשות עיקוף ללגונה אזמרלדה הוא בלתי אפשרי. זהו אחד המרכיבים החיוניים עבור מטיילים המבקרים באזור זה של העולם, ומסיבה טובה… טיול זה של כ-10 ק"מ נגיש בקלות ויש לו מעט עלייה בגובה.

במשך כמעט 3 שעות הלוך ושוב, תעקבו אחר נתיבי מים ומרחבים לפני שתגלו את לגונה אזמרלדה, המוקפת בפסגותיה המושלגות. צבע האזמרגד של מימיו יפתה אתכם ובוודאי יוביל אותכם לדחות את חזרתם לישראל. טיול זה נגיש באמצעות תחבורה קבוצתית מאושואיה, בהזמנה מראש. טרק זה גם יעניק לכם את ההזדמנות להתפעל מהמגוון הרחב של בעלי החיים הקיימים באתר ולצפות בבונים בסביבתם הטבעית.

לכו לפגוש את הפינגווינים

באושואיה תוכלו לפגוש פינגווינים בטיול יום! סוכנויות מסוימות מאפשרות לרדת מהאי מרטילו, מאורת החיות שלו, בעוד שאחרות יוצאות לסיורים באי כדי לצפות בהן מרחוק. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את החוויה המתאימה ביותר לציפיות שלכם.

פינגווינים רבים שם וניתן לגלות כמה מינים כולל הפינגווין המגלן, עם נוצות שחורות ולבנות.

מוזמנים לקרוא עוד אודות אושואיה המדהימה שבארגנטינה באתר מחנאות בקישור הבא: https://machanaut.co.il/%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%94/%D7%90%D7%A8%D7%92%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%A0%D7%94/%D7%90%D7%95%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%99%D7%94/

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצים לפרסם באתר?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!