איזו מערכת ERP מומלצת לעסק שלכם?

זמן קריאה: 2 דקות
מערכת erp

מערכות ERP הן דרך מצוינת להפוך את התהליכים העסקיים שלך לאוטומטיים. הם יכולים לעזור לך לנהל את המלאי, העסקאות הפיננסיות ומשאבי האנוש שלך. עם זאת, ישנן הרבה מערכות ERP שונות בחוץ, כך שיכול להיות קשה לדעת איזו מהן מתאימה לעסק שלך. שלוש מערכות ה-ERP הפופולריות ביותר:

  1. הראשון הוא SAP ERP. מערכת זו היא פתרון מקיף לתכנון משאבים ארגוני המסייע בניהול כל ההיבטים של העסק, כולל פיננסים, חשבונאות, ניהול קשרי לקוחות וייצור. 
  2. השני הוא Microsoft Dynamics CRM. מערכת זו היא תוכנה לניהול פרויקטים וקשרי לקוחות המסייעת לארגונים ברכישת לקוחות חדשים, ניתוח נתונים ושיפור שירות הלקוחות. 
  3. לבסוף, השלישי הוא Oracle ERP. מערכת זו מספקת חבילה משולבת של יישומים לתמיכה בכל ההיבטים של התהליך העסקי כגון מכירות, שיווק וייצור וכו'.

סוגים שונים של מערכות ERP

ישנן מערכות ERP רבות ושונות, אך לא כולן הן הטובות ביותר עבור העסק שלך. על מנת למצוא את המערכת הטובה ביותר עבור העסק שלך, תצטרך לעשות מחקר רב על איזו מערכת היא המתאימה ביותר לצרכים שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא לבדוק באיזה סוג של תעשייה אתה נמצא ואיזו תוכנה תרצה שתהיה למערכת ה-ERP שלך. 

הדבר הראשון שעליך לקחת בחשבון בעת בחירת מערכת ERP הוא באיזו תעשייה אתה נמצא והאם תוכנה ספציפית תועיל. יש הרבה מערכות שונות בחוץ, אבל לא כולן יתאימו בצורה הטובה ביותר לחברה שלך. כדאי להקדיש זמן לחקור איזה מהם יתאים ביותר לצרכים שלך לפני קבלת החלטה סופית. בחירת מערכת ה-ERP המתאימה לעסק שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה. ישנן אפשרויות רבות וקשה לדעת איזו מהן תתאים ביותר לחברה שלך. 

שיקולים העיקריים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת מערכת ERP

הצעד הראשון הוא לקבוע איזה סוג של עסק יש לך ולאיזה סוג של קהל לקוחות אתה פונה. אם אתה בתעשייה מסורתית יותר, אז תוכנת הנהלת חשבונות עשויה להיות אפשרות טובה יותר מאשר תוכנת CRM. אם אתה בתעשייה מבוססת שירות לקוחות יותר, אז תוכנת CRM עשויה להיות מתאימה יותר לצרכים שלך. השיקול הבא יהיה כמה התאמה אישית אתה צריך? קחו בחשבון אם יש תהליכים ספציפיים שצריך לבצע או משימות שצריך להשלים כדי שהחברה שלכם תתנהל בצורה חלקה ויעילה. זה חשוב כי אם למערכת ERP אין את התכונות הללו, ייתכן שהיא לא תעבוד באותה מידה בחירת מערכת ה-ERP המתאימה לעסק שלך היא משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה אפשרויות לבחירה וזה יכול להיות קשה לדעת איזו מהן תתאים ביותר לעסק שלך.

לסיכום, ישנן מערכות ERP רבות שניתן להשתמש בהן עבור עסקים שונים. חלקם פופולריים יותר מאחרים, אך אין פתרון אחד שמתאים לכל עסק. להלן כמה ממערכות ה-ERP הפופולריות ביותר ומקרי השימוש בהן. SAP היא חברה גרמנית המספקת פתרונות תוכנה ארגוניים לעולם. מערכת ה-ERP שלהם משמשת בעיקר ארגונים גדולים עם צרכים מורכבים, כמו בתעשיות הפיננסים והבריאות. אורקל: אורקל היא תאגיד טכנולוגיות מחשבים רב-לאומי אמריקאי המתמחה בפיתוח ושיווק מערכות לניהול מסדי נתונים. הם מספקים מגוון רחב של פתרונות תוכנה לעסקים, כולל משאבי אנוש, ניהול שרשרת אספקה וניהול קשרי לקוחות. Microsoft Dynamics 365: מוצר זה של Microsoft מספק כלי CRM, מחשוב ענן, ניתוח ובינה עסקית לעסקים קטנים עד בינוניים. יש לו גם מודולים אחרים כמו אוטומציה של שירות פרויקטים (PSA), שירות לקוחות (CS), אוטומציה של כוח מכירות. 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצים לפרסם באתר?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!