איך לנקות ספות?

זמן קריאה: 2 דקות
ניקוי ספות

הדרך הטובה ביותר לנקות ספה היא לשאוב אותה. אתה יכול גם להשתמש במטלית לחה ובסבון עדין. עם זאת, כדאי להימנע משימוש באקונומיקה מכיוון שהיא עלולה לפגוע בבד. כדאי גם לוודא שאתם שואבים את הספה שלכם לעתים קרובות. שאבו את הספה שלכם לפחות פעם בשבועיים, או יותר אם הספה שלכם נמצאת בשימוש בתדירות גבוהה מזו.

מה הם השלבים של ניקוי ספה?

השלב הראשון הוא לשאוב את הספה. השתמש במברשת רכה כדי להסיר לכלוך ופסולת משטח הבד. לאחר מכן, השתמש במטלית לחה או בספוג עם סבון עדין כדי לנקות בעדינות את פני הבד. שוטפים במים קרים ומניחים לייבוש באזור שיש בו זרימת אוויר טובה. ספות מוזנחות לרוב כשמדובר בניקיון  הם לא תמיד על הרצפה וקשה להגיע אליהם. מאמר זה יעזור לך לנקות את הספה שלך טוב יותר. נתחיל בהסתכלות על סוגי הספות השונים וכיצד לנקות אותן. לאחר מכן נסקור כיצד להיפטר מכתמים מהספה וכיצד להסיר ממנה ריחות. לבסוף, נספק לכם כמה טיפים כיצד לשמור על הספה שלכם כך שהיא תישאר במצב טוב לאורך זמן.

ישנן דרכים רבות לנקות את הספה שלך וחלקן מופיעות להלן:

נגב את פני הספה שלך עם מטלית יבשה או שואב אבק. אם יש לך חיית מחמד, השתמש בחומר ניקוי אנזימטי עבור חיות מחמד על הבד. השתמש בסודה לשתייה ובמים כדי לקרצף את הכתם. שאבו שוב את האזור במידת הצורך ולאחר מכן נגב אותו במטלית נקייה ולחה. ניקוי ספות אינו משימה קלה. אתה צריך למצוא את השיטה המתאימה לספה הספציפית שלך. לדוגמה, אסור להשתמש בשואב אבק על ספת עור כי זה יפגע בחומר. ישנן שיטות רבות ושונות לניקוי הספה שלך אך רובן אינן יעילות במיוחד כמו שימוש במים וסבון או שימוש באלכוהול ולימון. הדרך הטובה ביותר לנקות את הספה שלך היא באמצעות סודה לשתייה וחומץ אשר ישאירו אותה רעננה ונקייה. ישנן דרכים רבות לנקות את הספה שלך. אתה יכול לשאוב את הכריות, להשתמש במגבת רטובה כדי לנגב אותן, או להשתמש במטלית לחה. הדרך הקלה ביותר היא לשאוב את הכריות ואז להשתמש במטלית לחה או במגבת רטובה כדי לנגב את פני הספה.

אז הנה כמה טיפים לניקוי הספה שלך:

– הורידו את הכריות ושואבו אותן היטב.

– השתמש במטלית לחה כדי לנגב את פני הספה.

– צחצחו את הלכלוך הרופף בעזרת מברשת או חיבור לשואב אבק.

– מערבבים מים עם מעט חומר ניקוי בדלי, טובלים בו מטלית והשתמשו בו לניקוי בד ריפוד.

– ספג נזילות מיד על ידי ספיגתן במגבות נייר או במפיות ספוגות במים או בתמיסת חומץ מדוללת.

ניקוי ספה אינו קשה כמו שזה נראה. אתה יכול פשוט לשאוב את הספה ואז להשתמש במטלית לחה כדי לנגב אותה.

מאמר זה נכתב בשיתוף עם חברת ShinySofa למידע נוסף היכנסו עכשיו לאתר שלהם >> https://sofaclean.co.il/

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצים לפרסם באתר?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!