מה עדיף לעשות קידום אורגני או קידום ממומן?

זמן קריאה: 2 דקות
מה עדיף קידום אורגני או קידום ממומן?

זו שאלה קשה. הכל תלוי ביעדים שאתה רוצה להשיג. לדוגמה, אם אתה רוצה להגביר את המודעות למותג שלך אז עדיף ללכת על קידום אורגני. אבל אם אתה רוצה מכירות מיידיות יותר אז קידום ממומן יהיה מתאים יותר. העיקר הוא לדעת מה המטרה שלך ולאיזה סוג קהל אתה מכוון כדי להחליט איזו אסטרטגיה תתאים לך ביותר.

קידום אורגני מול קידום מומן

קידום אורגני הוא הדרך הטובה ביותר לקדם את התוכן שלך. זה לא רק יעלה לך פחות אלא זה גם יעזור לך להגיע לקהל רחב יותר. קידום אורגני הוא הדרך הטובה ביותר לקדם את התוכן שלך מכיוון שהוא לא רק יעלה לך פחות אלא הוא גם יעזור לך להגיע לקהל רחב יותר. קידום אורגני הוא כאשר אדם מפרסם תוכן משלו במדיה חברתית ובפלטפורמות אחרות על מנת ליצור עניין ולגרום ליותר אנשים לקרוא את הפוסט שלו. מצד שני, קידום ממומן הוא כאשר מישהו משלם למשפיען או חשבון מדיה חברתית כדי לפרסם עבורו את התוכן שלו. ייתכן שהאדם שמשלם להם ירצה שיפרסם את התוכן בפלטפורמות ספציפיות, כמו אינסטגרם או פייסבוק. לפרטים נוספים על קידום אורגני או ממומן היכנסו עכשיו לאתר שלנו >> https://forcognito.co.il/

קידום אורגני הוא דרך טבעית ואותנטית יותר לקדם את המותג שלך. ניתן לעשות זאת על ידי שיתוף תוכן במדיה חברתית, כתיבת פוסטים בבלוג או יצירת סרטונים. קידום ממומן הוא כאשר אתה משלם עבור מישהו כדי לקדם את המוצר או השירות שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי תשלום עבור מודעות ברשתות חברתיות, בגוגל אדוורדס או ברשתות פרסום אחרות.

יתרונות וחסרונות 

ישנם יתרונות רבים של קידום אורגני – זה בחינם וזה יותר אותנטי מקידום ממומן. עם זאת, יש גם כמה חסרונות – נדרש זמן ומאמץ ליצור תוכן שיהפוך לוויראלי. מצד שני, עם קידום ממומן אתה משלם למישהו אחר שיעשה את כל העבודה בשבילך. החיסרון היחיד הוא שאתה צריך לשלם עבור השירותים שלהם שיכולים להיות יקרים תלוי איזה סוג של מודעות אתה רוצה שהם יפעילו עבורך

קידום אתרים אורגני הוא שיטת השיווק שבה מוצר או שירות מקודמים מפה לאוזן. זה נקרא גם שיווק טבעי. קידום מסוג זה אינו בתשלום או ממומן על ידי אף חברה אחרת. קידום ממומן, המכונה גם קידום בתשלום, יכול להיעשות על ידי החברה שמייצרת את המוצר או השירות או על ידי סוכנות שנשכרה לשם כך. קידום מסוג זה עשוי להתבצע במדיות שונות כגון טלוויזיה, רדיו, מדיה מודפסת, מדיה חברתית ושיווק באינטרנט. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני שמחליטים איזה סוג קידום לעשות – מגבלות זמן ותקציב, קהל יעד והעדפותיו וכו'.

קידום אורגני הוא אסטרטגיה הנשענת על התפשטות טבעית של תוכן באמצעות מדיה חברתית, בלוגים וערוצים אחרים. קידום ממומן הוא אסטרטגיה הנשענת על פרסום בתשלום כדי לקבל יותר נראות לתוכן שלך. קשה יותר למדוד קידום אורגני מקידום ממומן מכיוון שהוא מסתמך על מעורבות ולא רק על הופעות. אבל קל יותר למדוד קידום ממומן כי אתה יודע כמה הופעות קיבלת על כל דולר שהוצא.

לסיכום, קידום אורגני היא הדרך הטובה ביותר ללכת אם אתה מחפש לבנות קהל. המסלול האורגני גוזל יותר זמן, אבל הוא יעזור לך ליצור קשר עם הקהל שלך. המסלול הממומן הוא גם אפשרות טובה, אבל זה תלוי מה המטרות שלך. אם אתה רוצה להתחיל לבנות קהל במהירות, אז המסלול הממומן עשוי להיות טוב יותר עבורך.

 

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצים לפרסם באתר?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!