הדרכים לבחירת די ג׳יי לחתונה

זמן קריאה: 2 דקות
די ג׳יי לחתונה

ישנן דרכים רבות לבחור תקליטן לחתונה שלך. עדיף קודם כל להחליט על גודל החתונה שלך וסגנון המוזיקה שאתה רוצה. אתה צריך גם לשקול את התקציב ואם אתה רוצה מישהו שיכול לספק שירותים נוספים כמו תאורה, תא צילום או תאורה. בחירת תקליטן לחתונה יכולה להיות מלחיצה. יש כל כך הרבה אנשים לבחירה, ואתה צריך למצוא את האחד שיהפוך את יום החתונה שלך למושלם. 

ריכזנו רשימה של דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שתחליטו סופית על הדי ג׳יי

-יש להם ניסיון בחתונות?

-האם הם מציעים חבילות מותאמות אישית?

-מה התעריפים שלהם לשעה או לאירוע?

-האם הם מציעים שירותים כמו תאורה או ייעוץ ברשימת השמעה? 

בחירת די ג׳יי לחתונה היא משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון וקשה לדעת מאיפה להתחיל. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להחליט איזה סוג של מוזיקה אתה רוצה בחתונה שלך. האם אתה רוצה דיג'יי הכל כלול או מישהו שמתמחה בז'אנרים ספציפיים? הדבר הבא שאתה צריך לחשוב עליו הוא העלות. כמה כסף אתה מוכן להוציא על התקליטן שלך? אילו שירותים הם מציעים? כמה אנשים ישתתפו בחתונה? אתה גם צריך לחשוב כמה חשובה איכות הסאונד ואיזה ציוד יש להם. בסופו של דבר, אין תשובות נכונות או לא נכונות בכל הנוגע לבחירת תקליטן ליום החתונה, אבל יש כמה דברים שיהפכו את התהליך לקל ומוצלח יותר. בחירת התקליטן המתאים לחתונה שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה תקליטנים בחוץ, וקשה לדעת איזה מהם יתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים של החתונה שלכם.

מה עם השיקולים בזמן בחירת די ג׳יי?

ישנם שלושה שיקולים עיקריים בבחירת תקליטן לחתונה שלכם: סגנון, תקציב ואישיות. סגנון חשוב כי אתה רוצה לוודא שהמוזיקה תואמת את מצב הרוח של האורחים שלך. התקציב הוא מאוד חשוב מכיוון שהתקליטנים יכולים לנוע בין זול ליקר בהתאם למה שאתה מחפש. אישיות היא גם שיקול חשוב כי אתה רוצה מישהו שיוכל לעמוד בקצב האנרגיה של האורחים שלך ויהיה לו גישה אופטימית לאורך כל הלילה. בחירת תקליטן לחתונה שלכם היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו. המוזיקה היא שיוצרת את מצב הרוח והאווירה לאירוע שלכם. זה נותן את הטון לערב ויכול לעשות או לשבור קבלת פנים לחתונה.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת תקליטן לאירוע שלכם. אחד מהם הוא האם אתה רוצה ש-dj  ידבר במיקרופון בין השירים, אם כן אז תצטרך למצוא מישהו שיש לו ניסיון עם דיבור בפני קהל. דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא אם אתה רוצה שהם ינגנו מוזיקה מרוממת או קלאסית במהלך ארוחת החתונה. עדיף למצוא מישהו שיש לו ניסיון בחתונות ספציפית (כלומר, הם עבדו כתקליטנים בחתונות). הם צריכים גם לקבל מושג איזה סוג מוזיקה יעבוד הכי טוב בחלקים שונים של הלילה (כלומר, שירים איטיים במהלך ארוחת הערב).

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצים לפרסם באתר?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!