כל המידע שצריך לדעת על דשא סינטטי

זמן קריאה: 2 דקות
דשא סינטטי

דשא סינטטי הוא סוג של דשא מלאכותי שנראה בדיוק כמו דשא אמיתי. היתרונות של המדשאות הסינטטיות הם שהם עמידים יותר, דורשים פחות תחזוקה וניתן להשתמש בהם במקומות בהם לא ניתן לגדל דשא טבעי. לדשא סינטטי יש גם מספר חסרונות כמו העובדה שהוא לא ידידותי לסביבה ולא ניתן להשתמש בו בכל האקלים. דשא סינטטי הוא אופציה מצוינת למי שרוצה להחזיק חצר ללא טרחה של כיסוח, השקיה ודישון. זהו פתרון מושלם לבעלי בתים שאינם מסוגלים לתחזק את הדשא או המתגוררים באזור בו קשה לגדל דשא טבעי. דשא סינטטי גם חוסך במים ואין לו צורך בחומרי הדברה. אם אתם מעוניינים להתקין דשא סינטטי על הנכס שלכם, חשוב לעשות מחקר ולגלות איזה סוג יתאים ביותר לצרכים שלכם.

היתרונות של דשא סינטטי 

דשא סינטטי הוא דשא מלאכותי העשוי מפלסטיק ומחומרים אחרים. הוא משמש במגרשי ספורט, גנים, גני שעשועים ואזורים אחרים שבהם דשא טבעי אינו יכול לצמוח. דשא סינטטי הוא חלופה מצוינת לדשא טבעי מכיוון שהוא אינו דורש תחזוקה. והחלק הטוב ביותר בדשא סינטטי הוא שניתן להשתמש בו למגוון מטרות כמו משחק כדורגל או אירוח פיקניק. היתרונות של דשא סינטטי הם רבים וכוללים:

  • מראה אסתטי
  • אין צורך במים
  • אין צורך בדשן או חומרי הדברה
  • מפחית את הסיכון לכוויות עור וזיהומים מחיידקים על דשא טבעי

ישנם יתרונות רבים לדשא סינטטי בחצר הבית שלך. זהו פתרון דל תחזוקה ובר קיימא שניתן להשתמש בו הן למגורים והן לנכסים מסחריים. דשא סינטטי הוא סוג של דשא מעשה ידי אדם שקיים מאז שנות ה-70. המדשאות הסינתטיות הראשונות נוצרו על ידי חברת מונסנטו והורכבו מסיבי פוליפרופילן שנטפו לחוט, אשר נסרג לאחר מכן לדשא מלאכותי. בשנים האחרונות, חברות אחרות פיתחו גרסאות משלהן של דשא סינטטי, כמו XGrass ו- AstroTurf.

החלק הטוב בדשא סינטטי

החלק הטוב ביותר בדשא סינטטי הוא שניתן להתקין אותו על כל משטח כולל בטון, אספלט או חצץ. זה גם לא דורש השקיה, דישון או כיסוח כמו שעושה דשא טבעי. זה הופך אותו למושלם עבור אלה שמחפשים פתרון ידידותי לסביבה לבעיות החצר שלהם. דשא סינטטי הוא סוג של דשא מלאכותי העשוי מפוליאתילן או פוליפרופילן. דשא סינטטי הוא אופציה מצוינת לבעלי בתים המחפשים לחסוך כסף בתחזוקת הדשא. יש לו עלות תחזוקה נמוכה והוא גם טוב לאיכות הסביבה כי הוא אינו דורש חומרי הדברה ודשנים כמו דשא טבעי. זה גם נהדר עבור אנשים שחיים באזורים שבהם האקלים יכול להיות קשה מדי עבור דשא טבעי. דשא סינטטי יכול לעמוד בחום קיצוני, קור, גשם, שלג ואפילו סופות חול. 

לסיכום, דשא סינטטי הוא סוג של דשא מלאכותי המורכב מסיבי פלסטיק ומילוי גומי. יש לו מראה ותחושה טבעיים יותר, והוא דורש פחות תחזוקה מאשר מדשאות מסורתיות. ישנם יתרונות רבים לשימוש בדשא סינטטי, כמו העובדה שהוא דורש פחות תחזוקה מדשאות מסורתיות. משמעות הדבר היא שלא יהיה צורך בכיסוח או השקיה, מה שיחסוך לבעלי בתים זמן וכסף תוך הפחתת טביעת הרגל הפחמנית שלהם. דשא סינטטי מספק גם מראה ותחושה טבעיים יותר, מה שיכול לגרום לכל חצר להיראות מסבירת פנים יותר.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצים לפרסם באתר?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!