הוספת טאצ' אחרון לעיצוב המטבח

זמן קריאה: 2 דקות
עיצוב המטבח

אחרי שעבדנו קשה על עיצוב המטבח – בחרנו ארונות, התאמנו מכשירי חשמל, החלטנו על דלפק ורכשנו שולחן וכיסאות – עכשיו מגיע תורם של האקססוריז, או האביזרים בעברית תקינה. כדי לאבזר כראוי את המטבח שלכם בצורה שתהיה לא רק אסתטית, יפה ומספקת, אלא גם תשפר את היעילות של השימוש באזורי המטבח השונים, חשוב לבחור אקססוריז יפים ונכונים. אבל איך נדע איזה אקססוריז יוסיפו לנו את הטאצ' האחרון שנחוץ לעיצוב המטבח, איזה אביזרים חיוניים לתפקוד המטבח, ועל איזה אפשר לוותר? כאן תמצאו את המדריך השלם.

אפשרויות שונות עבור אקססוריז למטבח

מעוניינים להוסיף קצת אופי למטבח שלכם, וליצור מראה מעוצב אך אישי? הנה כמה פריטים שכדאי לכם להכניס למטבח שלכם:

  • כריות לכיסאות – כריות לכיסאות בפינת האוכל שלכם יאפשרו ליצור משחק בעזרת טקסטורה וצבעים, ויפיחו חיים גם בעיצוב הפשוט ביותר.
  • תמונות וחפצי נוי – בקטגוריה זו תוכלו למצוא אפשרויות כמעט אינסופיות: מלחיות ופלפליות מעוצבות, מחזיקי מפיות שיקיים, עציצים של צמחי תבלין, צנצנות מעוצבות, וכמובן אקססוריז לתלייה כמו תמונות או עיצובים גרפיים. למה הכוונה בכך? תוכלו למצוא עיצובים של "חוקי הבית" או "חוקי המטבח", לוחות מחיקים לכתיבת מטלות, לוח זמנים שבועי או תפריט אוכל, והרשימה עוד ארוכה.
  • ראנר לשולחן/אי – ראנר הוא בעצם סוג של מפה, שמהווה בעיקר פריט עיצובי שניתן לפרוס על האי או השולחן במטבח שלכם, כדי להכין לו מעט תחכום ועניין מעבר למשטח הרגיל והפשוט. 

אביזרים פרקטיים שישדרגו את המטבח שלכם

אביזרי נוי על מנת לקשט ולייפות הם רעיון טוב ויפה, אבל מה לגבי אביזרים פרקטיים יותר, שלא רק יהיו יפים אלא גם יצרו ייעול לחוויית הבישול והאכילה שלכם? בקטגוריה זו תוכלו למצוא מגוון רב של הצעות – קומקומים מעוצבים, מצנמים וטוסטרים, מתקן מים, מכונת קפה ועוד. 

חלק ממכשירים אלו אולי נשמעים גדולים, מסורבלים ובכלל לא יפים – אבל תתפלאו לשמוע שגם מוצר כמו מתקן מים יכול להשתלב בעיצוב של הבית, שכן ניתן לבחור את גודלו, צבעו ועיצובו בהתאם לשאר המטבח שלכם (וכמובן, יש חשיבות גדולה להתאמת הצבעים של המכשירים האלו לעיצוב הנוכחי של המטבח, שעליו עמלתם כל כך קשה). גם התשתית ניתנת לבחירה לפי העדפתכם – בר מים ללא קידוח, למשל, הוא בחירה מצוינת עבור אלו מכם שכבר סיימו לשפץ ולאבזר את המטבח שלהם, ולא מעוניינים להתחיל ללכלך ולשפץ אותו בשנית.

ומה לגבי פונקציונליות? אין עוררין על השימושיות של מכונת קפה או קומקום, אבל גם מתקן מים הוא תוספת חשובה למטבח שלכם, שכן הוא הוכח לגרום עידוד שתיית מים – ואין ספק שבמדינה חמה כמו שלנו, שתיית מים מרובה היא הכרחית. הזמינות של מים טריים בכל רגע נתון, והימצאותם במקום שגם ככה חולפים בו לעיתים קרובות במהלך היום, מגבירים את כמות המים אשר בני הבית צורכים.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצים לפרסם באתר?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!