רכב המנהלים הבא שלך

זמן קריאה: 2 דקות
רכב מנהלים

מבלים חלק גדול מהיום שלכם בנסיעה? מחפשים רכב שייתן לכם קצת יותר מחוויית נסיעה בינונית? זה הזמן להתקדם לרכב מנהלים יוקרתי. רכבים מסוג זה מציעים יותר: יותר מרווח, מנוע משוכלל יותר, אבזור טוב יותר, טכנולוגיה מתקדמת יותר, נוחות מקסימלית, ועוד.

כיום ישנם סוגים רבים של רכבי יוקרה מפנקים ומומלצים, ביניהם ניתן למנות מספר דגמים מובילים:

וולוו S60דגם הנחשב לרכב מנהלים יוקרתי ומומלץ במיוחד. דגם זה כולל נסיעה מעודנת המבטיחה נוחות מיטבית, הן בתוך העיר והן בכבישים המהירים ובנסיעות בינעירוניות. דגם זה כולל מנוע מתקדם, חיסכון רב בדלק והאצה מיידית ומהירה במיוחד. כמו כן, דגם זה כולל טכנולוגיות מתקדמות, המסייעות בנהיגה ותורמות לבטיחות מקסימלית. טווח המחירים לדגם זה נע החל מסביבות 260,000₪ לדגם יד 2 ועד ל- 350,000₪ ואף יותר, לדגמים מפוארים וחדשים.

ב.מ.וו i4 זוהי מכונית חשמלית, המשלבת יכולות תנועה מרשימות, טווח נסיעה ארוך, יוקרה ונוחות מקסימלית. תא הנוסעים נחשב ליוקרתי ומפנק, וכולל אלמנטים עיצוביים מובילים וחדישים. דגם זה נחשב ליקר יחסית, ומתחיל מ-340,000₪ לדגמים הפשוטים ביותר.

מרצדס S Class דגם זה הינו בעל הנעה כפולה, ומציע ביצועים טובים במיוחד. כך גם תיבת ההילוכים, הפועלת בצורה מהירה וחלקה. הנוחות ורמת הגימור נחשבות ליוצאות מן הכלל – ירידה לפרטים, חומרי גלם איכותיים, תאורה מרשימה ועוד. מבחינת צריכת דלק – היא עומדת על 8.3 ק"מ לליטר. דגם זה נחשב ליקר במיוחד, אך קיימת תמורה למחיר. המחיר מתחיל מ-1,000,000₪, ומגיע עד לסביבות 1,400,000₪ וכולל אפשרויות מימון רבות.

לקסוס IS עוד רכב מומלץ בקטגוריית רכבי היוקרה. רכב זה כולל מנוע טורבו, בעל ביצועים טובים. העיצוב נחשב לספורטיבי ועדכני, וכולל תוספות מרעננות ביחס לדגמים הקודמים. צריכת הדלק – נחשבת לגבוהה יחסית בהשוואה למתחרות. מחיר דגם זה מתחיל מסכום של כ-300,000₪.

אאודי A4 – דגם זה נחשב לרכב מנהלים מפנק ואלגנטי במיוחד. דגם זה הינו בעל סגנון ייחודי, הכולל נוחות נסיעה טובה, טכנולוגיות מתקדמות ביותר ואביזרים מן השורה הראשונה. צריכת הדלק נחשבת לטובה יחסית, והמחיר נע מ–230,000₪ ועד לסביבות 290,000₪, עם אפשרויות מימון מגוונות.

מהן אפשרויות הרכישה הקיימות?

כיום ניתן למצוא ברחבי האינטרנט מחשבונים רבים ומקיפים, איתם תוכלו לבדוק בקלות ובמהירות את אפשרויות המימון העומדות בפניכם ביחס למחיר הרכב, כמות הכסף הזמין שיש ברשותכם וגובה המשכורת שלכם. כיום ישנו מגוון רחב של סוגי הלוואות, ביניהן הלוואות בלון (החזר בסוף התקופה), הלוואות עם פריסה רחבה, ועוד. כדאי לערוך השוואה קצרה בין גופי המימון השונים, השוואה הכוללת בין היתר את גובה הריבית המוצעת, העלות החודשית, אפשרויות הפריסה השונות, גובה המקדמה שיש לשלם ועוד.

ליסינג פרטי

מדובר בהשכרת רכב לתקופה מוסכמת מראש. עסקה זו נוחה במיוחד כאשר לא קיימים המשאבים הדרושים לטובת קניית הרכב באופן מלא. במצב זה מוצעות בפני הלקוח אפשרויות הלוואה נוחות, המאפשרות לו להשכיר רכב חדש בפריסה נוחה המתאימה למצבו הפיננסי.

טרייד אין

זוהי עסקה הכוללת מכירה של רכבכם הנוכחי לחברת טרייד אין, כך שאינכם מתעסקים עם כל הליך המכירה הארוך והסיזיפי. כל שעליכם לעשות הוא להוסיף סכום מסוים על גבי רכבכם הנוכחי, לטובת מעבר לרכב יוקרתי יותר, כמו למשל רכב מנהלים יוקרתי. עסקה זו תחסוך לכם זמן רב, ותהפוך את חוויית הקניה של הרכב הבא שלכם לקלה ונוחה יותר. כחלק מהדאגה של חברת הליסינג לחוויית קניה נוחה יותר, בדרך כלל המחיר שיציעו לכם על רכבכם יהיה דומה למחיר המחירון, כך שאם תכננתם לנסות להרוויח עליו יותר מהמחירון, זוהי אפשרות פחות סבירה. כיום קיימות חברות רבות המציעות שירות זה, ולכן כדאי לערוך השוואה קצרה באמצעות סקר שוק כדי לקבל את ההצעה המשתלמת והמתאימה ביותר.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצים לפרסם באתר?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!