הכשרת יועצים לעסקים

זמן קריאה: 2 דקות
הכשרת יועצים עסקיים

לרבים יש את החלום להקים עסק משלהם ולהיות עצמאיים – לעשות משהו שאתם מאמינים בו בלי בוס שאומר לכם מה ואיך לעשות. אבל להקים עסק עצמאי יכול להיות צעד מסובך, קשה ומורכב, כך שלא פלא שרבים מהעסקים החדשים נסגרים תוך זמן קצר. 

הקשיים הראשוניים קשורים בדרך כלל לחוסר הבנה של השוק וההיתכנות הכלכלית של העסק, או במילים אחרות – כמה עולה לייצר את המוצר או שירות שלכם, בכמה אתם יכולים למכור אותו והאם יש לו ביקוש? לאחר מכן יש להבין אם התקציב שלכם מאפשר לנו לעמוד בתוצאות החישוב הזה. קשיים נוספים קשורים בבירוקרטיה של רישום העסק ופתיחת תיק ברשויות המס, פתיחת עוסק מורשה או פטור, בניית תכניות שיווק, רישום בגוגל, וכמובן גיוס לקוחות ראשונים. 

יועצים עסקיים

אחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים לעשות לעצמכם על מנת לנווט בין הקשיים הללו ולנצח את הסטטיסטיקה הוא להשתתף בתוכנית הכשרת יועצים לעסקים. תכניות אלו הן קורסים למנהלים, סוג של סדנאות ניהול, בעלות תועלת כפולה – גם תלמדו בהן את כל מה שמנהל עסק עצמאי מתחיל צריך לדעת, כולל שיטות ניהול להגברת היעילות של העסק, והן גם יצרו לכם חלון לקריירה שנייה בתור יועץ עסקי לעסקים אחרים (למקרה שהעסק בכל זאת לא יצלח…). 

בפן העסקי-עצמאי, ההכשרות הללו מקנות את הידע והכלים הדרושים לפיתוח מנהלים, ולמעבר משכירות לעצמאות – המיומנויות הדרושות לניהול עסק כמו בניה ותמחור של סל מוצרים, מיתוג ושיווק בדיגיטל, ניהול מו"מ, סוגיות משפטיות וכל מה שצריך לדעת בעבודה מול רשויות המס. 

בפן הייעוצי, ההכשרות הללו מספקות בסיס מקצועי רחב כיועץ עסקי, חושפות למודלים ארגוניים שונים, מקנה מיומנויות בייעוץ, הובלה והדרכה של תהליכים עסקיים, וכן מלמדות כיצד לבסס מערכת יחסים של אמון עם הלקוחות. 

טיפים נוספים 

במידה ואתם עסק עצמאי בתחילת דרככם, או חושבים לפתוח עסק כזה, חשוב לבצע חישוב של הוצאות והכנסות חודשיות צפויות – כמה אתם מוציאים על העסק שלכם (בין על יצירת המוצר או השירות עצמם ובין אם על משכורות לעובדים וכו') וכמה אתם מכניסים ממכירות. לאחר שתבצעו חישוב שכזה תוכלו לדעת אם העסק מתקדם בכיוון הנכון ואם המודל העסקי שלכם הוא בר-קיימא ורווחי. 

טיפ נוסף הוא שכירת יועץ ארגוני או קואצ'ר עסקי. מדובר באנשי מקצוע שמכירים את כל הקשיים הכרוכים בהקמת עסק חדש ויוכלו ללוות אתכם באופן צמוד בתחילת התהליך. מדובר בשירות יקר, אך בכזה שיכול לסייע רבות לעסק שלכם בתחילת דרכו, בטח אם אתם אינכם בטוחים ביכולתכם להתמודד עם כל מה שכרוך בהקמת העסק לבדכם. 

בין אם אתם לפני פתיחת העסק, אחרי פתיחת העסק או רק חושבים על כך – כל הטיפים הללו הם רלוונטיים! אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל להתנהל באופן יעיל יותר או לקחת חלק בקורס פיתוח מנהלים.

קורס הכשרת יועצים לעסקים של להב 

פתיחת עסק עצמאי היא הרפתקה אל עבר הלא נודע – היא יכולה להביא עימה חופש כלכלי וחיי עבודה מספקים, אך כרוכה בסיכונים ובקשיים רבים (רוב העסקים נסגרים תוך מספר שנים בודדות). יש כמה דרכים לעשות את זה כך שתוכלו להתגבר על אותם קשיים ולשגשג.

קורס הכשרת יועצים לעסקים של להב פיתוח מנהלים תקבלו את כל הכלים הדרושים על מנת לפתוח את העסק שלכם בצורה חלקה ככל האפשר, ואפילו תזכו להזדמנות לקריירה שנייה בתור יועצים עסקיים בעצמכם! לפרטים נוספים אתם מוזמנים לבקר באתר שלנו ולקרוא אודות התכנית.

שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
תוכן עניינים
תל אביב מזג אוויר
כל התחומים הכי מעניינים
כל הנושאים שמעניינים אתכם במקום אחד

רוצים לפרסם באתר?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!